Reklamace/e-shopy:Kdy se považuje vyřízení reklamace za ukončené
6.4.2018
Dobrý den.Reklamoval sem sedačku po podivném průběhu reklamace se poslední den dostavil technik a rozhodl že se jedná o běžné opotřebení a proto stížnost zamítla a vše předá na reklamační oddělení.Když jsem źádal o protokol o ukončení a výsledku reklamace a to 31 den. Odpověď zněla že technik který provedl prohlídku a provedl zápis o rozhodnutí tímto celou věc ukončil. Na posudku není o ukončení reklamace žádná zmínka. Má protokol o ukončení reklamace právní náležitosti, nikde sem se to nedočetl.
Dobrý den,
pokud jste byl do skončení 30 denní lhůty od uplatnění reklamace písemně informován o způsobu vyřízení reklamace (tedy i o jejím zamítnutí s odůvodněním), prodávající tím splnil povinnost vyřídit reklamaci včas. Záleží tedy, zda Vám technik prodávajícího vystavil písemné rozhodnutí o zamítnutí reklamace.
S pozdravem, Vašenároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy