Reklamace/e-shopy:Reklamační lhůta
3.7.2015
Dne 22.5.2015 v pátek jsem zakoupila telefon(poslední kus na prodejně).V pondělí 25.5.2015 jsem telefon reklamovala,po dohodě nutnosti posouzení závady,byl se mnou sepsán reklamační formulář, kde je uveden datum vyřízení reklamace 28.5.2015.Dne 28.5.2015 mi bylo řečeno,že telefon byl odeslán k servisnímu posouzení a do 30ti dnů mě budou informovat o vyřízení reklamace.Musím s tim souhlasit,nebo mám nárok na vrácení peněz?Děkuji
Dobrý den,
nevím přesně, co jste s prodávajícím sjednali v reklamačním protokolu, ale ze zákona by měla být reklamace vyřízena ve lhůtě 30-ti dnů. Až porušení této povinnosti se považuje za podstatné porušení smlouvy s právem od ní odstoupit. Doporučuji tedy po tuto dobu počkat.
Zpět do Reklamace/e-shopy