Letecká doprava:Zmeškání navazujícího letu
15.2.2016
Dobrý den, minulý rok v létě jsem s přítelem letěla z Edinburghu do Prahy s přestupem ve Frankfurtu. Už v Edi jsme hodinu seděli v letadle a čekali, než opožděně vyletíme. Z Frankfurtu jsme měli letět posledním spojem do Prahy, ale v důsledku tohoto zpoždění jsme let nestihli. Společnost nám zajistila přespání v hotelu a večeři i snídani a letěli jsme ráno, ale může to být bráno jako zpoždění? Přece jenom jsme měli doletět večer jeden den a dorazili jsme až další den dopoledne. Je tu možnost na nějaké odškodnění? A není už pozdě to řešit? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
pakliže byly obě letenky zakoupeny jako jedna služba a operovány stejným dopravcem, bere se v potaz celková doba zpoždění v cílové destinaci, ve Vašem případě v Praze. Nedošlo-li ke zpoždění vlivem mimořádných okolností, měli byste mít nárok na finanční kompenzaci ve výši 250 € na osobu. Uvedený nárok zatím není promlčen a je třeba vyzvat leteckého dopravce k úhradě uvedené částky. V případě obdržení záporného stanoviska je nutné se obrátit s nárokem na příslušný soud. Ze zkušenosti musím bohužel konstatovat, že tyto nároky cestujících jsou ze strany dopravců často zamítány a je lepší již od počátku svěřit případ do rukou advokáta. Vzhledem k výše uvedenému bych Vám doporučil zadat případ vč. všech dostupných podkladů na webu společnosti Vaše nároky.cz, kde jej zdarma posoudí právník.
Zpět do Letecká doprava