Právo na vaší straně
Nepředložení servisní knížky bylo důvodem ke krácení pojistného plnění o 12 000 Kč
26.7.2016
AKTUALITY
Do našeho klienta pana Petra nabouralo jiné vozidlo. Viník nehody se své odpovědnosti nebránil, a proto si pan Petr myslel, že s proplacením pojistného plnění nebude problém. Nestačil se však divit, když mu pojišťovna zaslala vyjádření, že mu pojistné plnění krátí. Argumentovala tím, že se údajně o auto nestaral, jak správně měl.
Více naleznete v článku: Nabourali ho. Pojišťovna nezaplatí celou opravu: Auto je teď prý lepší než před nehodou
Jaké argumenty pojišťovny nejčastěji uvádějí, když odmítají platit nebo pojistné plnění krátí?
- Amortizace vozidla – opravou starého vozidla došlo údajně k jeho zhodnocení
- Propojení účastníků autonehody – viník a druhý účastník nehody se navzájem znají
- Neprokazatelnost situace – situace se nestala tak, jak tvrdí poškozený i viník
Krátila Vám pojišťovna pojistné plnění? Pomůžeme Vám.