-
18.3.2020
Kdo proplatí nevyužité ubytovaní kvůli zavřeným hranicím? Jak řešit situaci, pokud se nedostanu na …
Právo na vaší straně
Poškozené nebo ztracené zavazadlo? Žádejte odškodnění!
Pomůžeme vám získat maximální možnou kompenzaci!
Jak to funguje
Ztracené nebo poškozené zavazadlo
Jestliže vám letecký dopravce ztratí nebo poškodí zavazadlo, je povinen nahradit vzniklou škodu.
U náhrady za ztracené nebo poškozené zavazadlo je stanovená maximální výše odškodnění, kterou po letecké společnosti můžete požadovat. Jedná se o zhruba 36 500 Kč na jedno zavazadlo.
POZOR NA LHŮTY!
- Poškozené zavazadlo musíte písemně reklamovat u letecké společnosti do 7 dní.
- Zpožděné zavazadlo se stává ztraceným po 21 dnech od příletu letadla. Po tomto termínu lze za zpožděné zavazadlo žádat náhradu.
- Pokud vám letecká společnost odmítne za ztracené nebo poškozené zavazadlo zaplatit odškodnění, máte až 3 roky na podaní žaloby. Lhůta se počítá ode dne letu.
Vysoká úspěšnost
Pomohli jsme již více než 15 000 cestujícím a u soudu máme 96 % úspěšnost!
Posouzení do 48 hodin
Zda máte nárok na odškodnění posoudíme do 48 hodin od zadání případu!
Vše elektronicky
Nemusíte nikam chodit! Vše u nás vyřídíte elektronicky a vývoj případu můžete sledovat online.
Proč využít naše služby?
DLOUHOLETÁ PRAXE: pomáháme občanům již od roku 2013 a řešili jsme již tisíce případů
VYSOKÁ ÚSPĚŠNOST: v 96 % případů řešených soudem jsme získali pro naše klienty odškodnění
BEZ RIZIKA: veškeré náklady platíme za klienta my, a to i ve chvíli, kdybychom spor náhodou prohráli
PRÁVNÍK ZDARMA: služby právníka včetně prvotního posouzení případu hradí naše společnost
JEDNODUŠE: vše vyřešíte z pohodlí domova, průběh případu můžete sledovat online