Právo na vaší straně

Švábi? Plíseň? Špína? Chybějící vybavení a služby? Braňte se!

17.3.2014

AKTUALITY

Představte si následující situaci. Rozhodnete se objednat si letní dovolenou přes cestovní agenturu. Nechcete bydlet v něčem obyčejném, ale ani nepotřebujete jídlo na stříbrném podnose, proto si zarezervujete střední variantu - tříhvězdičkový hotel, který by měl podle katalogu obsahovat bazén, minigolf, dětské hřiště a fit centrum a měl by být vzdálen do půl kilometru od pláže. Na jídle šetřit nechcete, a tak si zaplatíte plnou penzi, a když už jste v tom rozhazování peněž, připlatíte si i za pokoj s výhledem na moře. Když však skutečně dorazíte do vybrané destinace, nestačíte se divit. Dostanete malý pokoj s ještě menší špinavou koupelnou úplně v přízemí budovy, kde byste moře neviděli, ani kdyby okno vašeho pokoje bylo o pět metrů výše, protože jste od pláže vzdáleni asi hodinu pěšky. Při stížnosti na tento fakt dostanete odpověď, že se nemusíte bát, že k moři jezdí pravidelně autobusy. Ty však, jak později zjistíte, jedou jen ráno a večer, a tudíž, jestli nechcete absolvovat dlouhou procházku, musíte se kvůli pobytu na pláži vzdát oběda. Když se rozhodnete, že se chcete alespoň jednou pořádně najíst a zůstanete den v hotelu, zjistíte, že do bazénu kvůli jeho nazelenalé barvě radši nepolezete, minigolf si nezahrajete, protože v areálu hotelu žádný není, na přístroje ve fitcentru si radši ze zdravotních důvodů nesednete a dětský koutek vypadá jak skládka odpadků. Těšíte se tedy alespoň na pořádný oběd, na talíři vám však přinesou pouze variaci včerejší večere. Poslední kapkou pro vás pak je, že na podlaze uvidíte švába. Rozzuření běžíte za delegátkou a chcete si stěžovat. Ta vás však odbyde tím, že tohle je standartní hotel a není na něm nic špatného, ale že jestli chcete, tak vás nechá převést do jiného hotelu, samozřejmě ale za tučný příplatek. Peníze navíc již nemáte, proto se rozhodnete vše vydržet a situaci řešit v Čechách. Po návratu domů vás však cestovní agentura odbyde s tím, že vše bylo v pořádku a jako jakýsi projev dobré vůle vám nabídne desetiprocentní slevu na další zájezd. Zklamaní, rozzlobení a hlavně neodpočatí se vracíte zpět do pracovního procesu.

Myslíte si, že je popis této situace přehnaný? V tom případě se bohužel mýlíte, i takovou dovolenou můžete zažít.

Podobný příběh pana Michala doplněný o fotografie naleznete ZDE.

Stačí však, aby se Vám stala pouze jedna z výše uvedených věcí, a máte nárok na odškodnění! Pokud jste byli s dovolenou nespokojeni, protože nedopovídala tomu, za co jste si zaplatili, obraťte se na nás. My Vám bez zbytečné administrativy, bez stresu a s nulovými náklady z Vaší strany pomůžeme získat odškodnění, na které máte právo.