Reklamace dovolené:Hotel neodpovídal 4 hvězdičkám
17. 5. 2016
Reklamovali jsme dovolenou u CK Kovotour, nárok jsme vznesli sami již během dovolené, ale CK nás ve zkratce odbyla argumentem, že na služby v daném hotelu si ještě nikdo nestěžoval. Stížnost předali vedení hotelu, ale nic se nezměnilo a asi ani nemohlo, protože většina služeb a přístup personálu neodpovídal standardům 4 hvězdičkového hotelu. Po návratu jsme oslovili www.vasenaroky.cz, pohodlně přes internet. Po krátkém telefonátu k doplnění informací jsme podepsali smlouvy – vše elektronicky bez zbytečných průtahů a osobních schůzek. Od té doby jsme jen dostávali maily s aktuálními informacemi a průběhu celé stížnosti, případně jsme jen rozhodovali o dalších variantách postupu, všechny otázky nám panem advokátem byly bez prodlení zodpovězeny a dostaly jsme i návrh doporučeného postupu, avšak souhlasit jsme nemuseli. S výší provize 25% jsem vzhledem k ušetřenému času a hladkému průběhu neměla problém a považuji ji za adekvátní. Bez www.vasenaroky.cz bychom boj o odškodnění asi vzdali, ale s jejich pomocí jsme získali část peněz zpět bez stresu a pohodlně. Děkujeme.
Markéra S.,17. 5. 2016
Zpět do Pomohli jsme