Reklamace dovolené:Reklamace dovolené - Libor D.
23. 11. 2014
Dobrý den, jmenuji se Libor Duchek. Na dovolené s CK BluStyle jsme měli problém se špatným ubytováním. "Nejsem citlivý na luxus, mohl bych spát se synem třeba ve spacáku pod stanem. Jsem ale citlivý na to, že „šmejdi“ počítají s tím, že český zákazník se neozve a nechá na sobě „polena štípat“. Vyslechli jsme si celou baterii instantních výmluv typu „…to víte, jsme v Řecku, tady je to jinak…“. Zkrátka cestovka to má vymyšlené, propočítané a dobře zinscenované. My jsme se nedali, sepsali jsme reklamaci, nafotili, zajistili svědky. Jenže co po návratu domů? Reklamaci nemá smysl s „organizací“ řešit a objednat si „klasické“ právní služby kvůli několika tisícovkám je riskantní a nákladné.
Naštěstí jsem na doporučení našel VNCZ, kde vše mají připravené, bez jakýchkoliv plateb dopředu a bez mého rizika se případu ujali a cestovní kancelář „přiměli“ k vyrovnání ceny zájezdu. Podstatné pro mne bylo to, že se někdo zastal našich miniaturních nároků proti velké organizaci. Moje riziko bylo nulové, moje časové náklady na spolupráci s VNCZ byly minimální - procenta z vymožené částky si jistě VNCZ zaslouží.
Se službou VNCZ jsem byl maximálně spokojený a mohu využití jejich sužeb doporučit."
Libor D.,23. 11. 2014
Zpět do Pomohli jsme