Letecká doprava:Náhradní let až za 15 hodin
21. 6. 2016
Rádi bychom veřejně poděkovali serveru Vaše nároky.cz, osobně podobným referencím uveřejněných na webových stránkách nevěříme, ale se svojí zkušeností se rádi svěříme, třeba to pomůže i dalším.
Rádi cestujeme a využíváme nabídky levných letenek od nízkonákladových společností (nejvíce Wizzair), za tu cenu letek jsme byli vždy spokojeni. Při posledním výletu náš zpáteční let do ČR zrušili hodinu před odletem a byl nám nabídnut náhradní let za 15 hodin. Na letišti jsme se jen dozvěděli, že to bylo z mimořádných důvodů a do ruky nám dali leták se sepsanými všemi možnými nároky. Kromě ubytování a stravy vyznělo, že v našem případě máme nárok i na finanční odškodnění. Tak jsme o odškodnění zažádali u letecké společnosti, ale bez úspěchu. Tak jak jsme si už předem vygooglovali, tak se letecká společnost vymlouvala na "mimořádnou situaci". V tu chvíli jsme si vzpomněli, že jsme při googlování viděli web, kde před takovým chováním varoval, tak jsme si znovu server Vaše naroky.cz našli a zkusili jsme tedy využít jejich služeb. Překvapilo nás, že vše šlo zařídit elektronicky, jen naskenovat letenky, vyplnit pár kolonek... během cca 5ti týdnů jsme byli průběžně informováni o stavu naší žádosti až do výsledného radostného vyplacení! Fakt, nečekaně příjemná zkušenost, o které vyprávíme každému našemu známému ;-) Takže ještě jednou děkujeme... doufáme, že v budoucnu žádné nároky po někom nebudeme potřebovat vymáhat a pokud ano, určitě si na team Vaše naroky.cz hned vzpomeneme ;-)
Ať se Vám daří!
Honza,21. 6. 2016
Zpět do Pomohli jsme