Letecká doprava:Zpožděný let z Londýna
11. 5. 2016
Velice rád bych poděkoval společnosti Vaše nároky.cz, SE za skvělou pomoc při vymožení kompenzace, od letecké společnosti Wizzair, za zpožděný let.
V lednu 2016 jsem letěl z londýnského letiště Luton do Prahy a místo původně plánovaného příletu ve 23:55, jsme se do Prahy dostali až ve 3:25 ráno. Má prvotní komunikace se společností Wizzair, ohledně kompenzace, vyšla vniveč, respektive jsem obdržel pouze náhradu za stravu ve výši 30,- GBP s vyjádřením, že na kompenzaci nemám nárok, protože byla událost způsobena mimořádnými okolnostmi, kterým by nebylo možné zamezit i kdyby byla přijata všechna přiměřená opatření….
Následně jsem měl to štěstí, že jsem na internetu nalezl informace o společnosti Vaše nároky.cz, SE! Případ jsem jím popsal jednoduše přes on-line formulář, zaslal emailem palubní vstupenky, podepsal smluvu a čekal. V průběhu řešení případu jsem byl informován emaily, SMSkami a na webu Vaše nároky.cz, SE v klientské zoně o tom, co se s případem děje a na závěr jsem dostal peníze na účet! ;-) Poplatek 25%, z vymožené částky, mi příjde naprosto přiměřený a oprávněný, za skvěle odvedenou práci!
Přeji společnosti Vaše nároky.cz, SE mnoho dalších úspěšných případů a spokojených klientů!
Jiří Pichler,11. 5. 2016
Zpět do Pomohli jsme