Reklamace/e-shopy:30-denní lhůta na vyřízení reklamace
5.11.2018
Dobrý den, koupili jsme si rohový stůl a po rozbalení jsme zjistili, že horní deska je prasklá. Reklamace nám byla uznána, ale do dneška jsme nedostali nový díl, ale e-mail (viz níže). Můžeme si nárokovat nějaké "odškodné"? Děkuji za odpověď Markéta H. e-mai od prodejce: Dobrý den, velice se omlouváme za prodlení ve vyřízení reklamace. Reklamace je uznána jako oprávněná a v současné chvíli očekáváme naskladnění dílu: Jelikož má výrobce zpoždění, nestihneme Vaší reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Z výše uvedených důvodů, bychom Vás velmi rádi požádali o možnost prodloužení lhůty k vyřízení Vaší reklamace o 30 dní. Jakmile obdržíme náhradní díly, budeme Vás neprodleně kontaktovat a dohodneme konkrétní termín zaslání dílů na vaší adresu. Velice si vážíme Vaší trpělivosti, a omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím o Vaši zpětnou reakci, zda souhlasíte s prodloužením lhůty. Děkuji.
Pěkný den,
Bohužel nemáme dostatek informací, ale z toho co píšete, plyne, že marně uplynula lhůta a tedy můžete odstoupit od smlouvy.
S pozdravem Vaše Nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy