Reklamace/e-shopy:Domoci se navrácení peněz za notebook
8.11.2016
Dobrý den. 1.8.2014 jsem koupila notebook, do 1.8.2016 byl 3x v opravě se stejnou vadou a nenabídli mi vraceni peněz. Nyní jsem ho opět 5.8.2016 reklamovala s tím, že chci vrátit peníze. Neuznali a navíc si musím zaplatit opravu. Prosím za radu, jak se domoci navrácení peněz. Děkuji D.
Dobrý den,
1. 8. 2016 by měla končit záruční doba na notebook. Doba se však mohla prodloužit vzhledem k tomu, že výrobek byl 3x na reklamaci - na vyřízení reklamace mají 1 měsíc (celkem tedy až 3 měsíce). Pokud byla
reklamace odmítnuta s tím, že byl notebook reklamován až po skončení záruční lhůty, šlo by se vrácení peněz domáhat soudní cestou.
Zpět do Reklamace/e-shopy