Reklamace/e-shopy:Ignorace reklamace skryté vady
27.7.2017
Dobrý den,Manžel zakoupil automobil.Po dvou dnech na automobilu praskla torzni tyč na zadní napravě.Přitom nám majitelka tvrdila,že je naprava měněná.Nejdřive jsme si mysleli,že je to tlumič.Zakoupili jsme nové.Ty to bohužel nebyly.Předešlou majitelku jsme o závadě na autě informovali.Odvezli jsme auto na opravu s tim,že nám mechanik vymění zadní nápravu,ale po prohlídce automobilu nám mechanik volal,že má auto další závažné skryté vady a doporučil nám abychom odstoupili od smlouvy a žádali vracení peněz jelikož je auto nepojízdné.To,že je silně zkorodované majitel určitě věděl a to,že nápravu měnil je také lež.Zadní náprava se nedá namontovat.Nemá na čem držet.Majitelka s nami nehodla komunikovat,prý jsme byli řadně seznameny s technickým stavem vozidla a ji žadné skryté vady znamy nejsou.A také,že měl sebou manžel mechanika,ale ten nemohl zběžnou prohlídkou skryté vady zjistit.Manželovi tvrdili,že revize plynu je udělaná a Já jsem zjistila,že platila do 26.10.2016.Informovali jsme paní,že to vezmeme pravní cestou,ale ona nás ignoruje.
Dobrý den,
v takovémto případě, když prodejce na výzvy, ve kterých oznamujete své odstoupení od smlouvy, nereaguje, je nutné se domáhat navrácení kupní ceny soudní cestou. V soudním řízení ovšem bude nutné prokázat, že závady již na automobile byly při jeho koupi.
S pozdravem, Vašenároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy