Reklamace/e-shopy:Náhrada za vadný automobil z autobazaru
10.5.2017
Dobrý den, otec před přibližně 7 měsíci koupil v autobazaru auto. Prodejce tvrdil, že nebylo nic odstraněno a nic se neukázalo ani při evidenční kontrole. Bohužel se teď auto pokazilo a při opravě servisu se zjistilo, že je odpojený EGR ventil a že k němu chybí i veškerá elektrika. Je možné i po tak dlouhé době domáhat nějaké náhrady, případě vrácení vozidla? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
prodávající odpovídá za vady, které měla věc v době převzetí. Záruční doba je v tomto případě 2 roky, nicméně může být smluvně snížena až na polovinu. V tomto případě však máte nárok požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, popřípadě pokud závada zamezuje řádnému provozu, také odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy