Reklamace/e-shopy:Nárok na navrácení ceny mobilního telefonu
31.3.2017
Zakoupili jsme mobilní telefon značky huawei , jako dárek na vánoce.dne 14,12,2016 po prvním nabití bae použití se samovolně začal vybíjet. 9.1.2017 byl odeslán do opravy 27.1.2017 byla ukončena reklamace, jako "chyba produktu - opraveno". Dne 1.2.2017 . Se stejnou chybou byla provedena nová oprava Ukončení reklamace 24.2.2017, po opětovné nabití, telefon je opět, aniž by byl používán rychle vybit. Mame dotaz zda máme právo na navrácení ceny výrobku, jelikož me opravdu nedůvěřujeme. Děkuji za vyxřízení. Pekárková
Dobrý den,
odstoupit od smlouvy a žádat vrácení kupní ceny můžete až v případě, kdy se projeví tři stejné závady, popřípadě 4 různé závady. Reklamujte tedy přístroj ještě jednou, a pokud Vám bude reklamace znovu uznána kvůli stejné závadě, máte nárok na vrácení peněz.
Zpět do Reklamace/e-shopy