Reklamace/e-shopy:Nárok na odstoupení od smlouvy při podstatném porušení KS
30.1.2017
Dobrý den, loni jsem zakoupila televizi značky Philips.Televize funguje, ale nejdou přepinat programy.Asi 6x televizi ladili z Nej TV, ale programy nejdou posouvat. Mohu televizi vyměnit za jinou? V prodejně mě řekli, že ji pošlou na opravu, ale já s tim nesouhlasím.Nový přístroj a hned bude v opravě. Prosim o radu. Děkuji.
Dobrý den,
dle zákona je rozhodující, zda se jedná o podstatné porušení kupní smlouvy. Pokud Vám nelze žádným způsobem přepínat mezi programy, dle mého názoru by se mělo jednat o podstatné porušení kupní smlouvy, neboť kdybyste toto předvídala, smlouvu byste neuzavřela. Máte tedy mimo jiné nárok na odstoupení od smlouvy. Pokud by se jednalo o nepodstatné porušení (např. pokud tlačítko k přepínání poněkud „zlobí“), měla byste nárok na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy