Reklamace/e-shopy:Nároky při nedodržení reklamační lhůty
6.6.2017
Dobrý den , koupila jsem si nové kožené boty . Měla jsem 1x na noze a to ještě po bytě. Na obou botách se objevila stejná závada - praskla kůže . Boty jsem reklamovala a do 30 dnů se mě nikdo nezval. Jak mám postupovat dál? Prodávající nedodržel lhůtu 30dnů na vyřízení reklamace. Mám nárok na vrácení peněz? Děkuji předem za radu.Stašková
Vážená pí. Stašková
v případě, že prodejce nedodrží reklamační lhůtu (obecně 30 dní, ale mohli jste i smluvit delší, nutno zkontrolovat reklamační protokol) máte právo na výměnu zboží, popř. odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy