Reklamace/e-shopy:Nedodání správného zboží
17.10.2016
Dobrý den. 24.5. 2106 jsem koupil na intern. www.zeleznicni-modelarstvi.cz E-mail: info@zeleznicni-modelarstvi.cz, - železniční modely, po ozkoušení el. lokomotivy modrého krokodýla v ceně 2415,- kč po slevě za 1.932,- kč, jsem se souhlasem majitele poslal vadnou lokomotivu zpět protože ji prodával jako nepoužité zboží a s novým motorem, ale při odzkoušení jela trhavě a pak už vůbec ne, dále měla závadu na osvětlení ( nebyla to žárovka ) a chyběl nárazník. Když mi ji poslal zpět jako opravenou měla zablokovaný podvozek, že se ani nedala vyzkoušet, proto jsem ji poslal zpátky. Peníze mi vrátit nechtěl. tak jsem souhlasil, že si vyberu jinou lokomotivu a případně doplatím. Poslal jsem emailem zprávu, že bych chtěl Brejlovce se žlutým pruhem za 3.350,-kč a ptal jsem se jaký by byl doplatek, na to mi neodpověděl a poslal mi bez oznámení úplně jiný typ lokomotivy v úplně jiné barvě na dobírku, kterou jsem převzal i když se mi cena zdála dost vysoká doplatek 1.983,-kč. Když jsem pana Tesaře telefonicky kontaktoval, tak po dohadování nakonec souhlasil že ji můžu poslat zase na dobírku zpět a budeme řešit tuto reklamaci dále. Potom mi pošta poslala oznámení, že si balík s vrácenou lokomotivou nepřevzal a že mi balíček za pár dní vrátí. Ihned jsem telefonoval panu Tesařovi do Letovic, který byl asi na dovolené a nepříliš ochotně mě ujistil, že balík převezmou, převzali a doplatek za lokom. jsem dostal 8.8. zpět. Jenže od té doby mi pan Tesař slibuje že mi vybranou lokom. pošle ale stále nic. Naposledy mi 9.9. odpověděl na zprávu, že mi lokomotivu do 10 dnů pošle a zase nic, tak jsem mu 25. 9. napsal zprávu jestli si ze mě dělá srandu, ale zatím mi neodpověděl. Když jsem poprvé objednal zboží, samozřejmě jsem zaplatil poštovné, jenže : 1.reklam. 6.6.. platil jsem poštovné 145,- kč, lokom. vrácena jako opravená a platil jsem poštovné cca přes 100,- kč, 2. reklamace 14.7.poštovné 117,-kč, poslali mi jinou lokom. platil jsem poštovné 165,-kč,, lokom. jsem poslal zpět poštovné 176,- kč, to je cca 700,- kč za poštovné, jestli mi konečně pošlou lokom. kterou jsem chtěl s doplatkem cca 1.000,- kč zase mi naúčtují tak 150 kč poštovné. Můžete mi poradit, co mám dělat ? Nelepší by bylo vrátit peníze, protože jsem ztratil důvěru. S pozdravem Drobný.
Dobrý den, dopruručujeme Vám odstoupit od smlouvy, odstoupení poslat panu tesaři písemně a požadovat vrácení peněz. Nebylo Vám dodáno zboží, které Vám bylo slíbeno, což doporučujeme také uvést jako důvodu odstoupení od smlouvy.
Zpět do Reklamace/e-shopy