Reklamace/e-shopy:Nedodání zboží dle popisu výrobku na e-shopu
31.3.2017
Dobrý den, zakoupil jsem v jednom osvědčeném a známém eshopu cestovní adaptér, v jehož popisu bylo uvedeno, že obsahuje dva USB sloty. To byl také důvod, proč jsem zboží objednal (v rámci takzvaného Black Friday bylo nabízeno se slevou). Avšak, dorazila mi varianta bez USB slotů. Samozřejmě mám právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14ti dnů, avšak já nemám zájem o navrácení zboží, ale o jeho výměnu za zboží, které bylo inzerováno. Mám jako zákazník právo na zboží s vlastnostmi, které byly uvedeny v popisu výrobku na stránkách prodejce? (všiml jsem si, že popis u varianty s USB a bez USB je totožný).
Dobrý den,
jistě máte právo na zboží, které jste objednal. Můžete se pokusit zboží reklamovat a požadovat po prodejci zboží, které bylo objednáno. Může se však stát, že prodejce toto zboží již nebude mít v nabídce, a proto Vám nabídne vrácení peněz.
Zpět do Reklamace/e-shopy