Ostatní:Nedodání zboží po zaplacené záloze
8.2.2017
Dobry den, před 2 mesici jsem si objednal posuvnou branu a slozil 50% zalohu. Od zacatku roku se s firmou nemuzu spojit (telefony vypnute, web stranka a mailove adresy nefunkcni). V obchodnim rejstriku je firma uvedena jako aktivni. Jak mam postupovat?
Dobrý den,
pokud není možno se s firmou spojit telefonicky či e-mailem, zašlete na adresu firmy dopis, kde budete požadovat splnění smlouvy. Pokud již uběhla doba, kterou jste si smluvně sjednali k dodání posuvné brány, smluvní strana porušila smlouvu podstatným způsobem a Vy máte právo od smlouvy odstoupit a zároveň požadovat vrácení peněz. Odstoupení proveďte bez zbytečného odkladu, podací lístek z pošty uschovejte.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Ostatní