Reklamace/e-shopy:Nespokojenost s opravou při reklamaci
5.1.2017
Dobrý den, v reklamačním řízená dnešního dne mi byl vrácen po urgenci mobil, u kterého byly opraveny reklamované vady, ale objevila se zásadní vada ve fotoaparátu, což nasvědčuje to mu, že některé části nejsou z mého původního mobilu. Fotoaparát původně fotil ve výborně kvalitě. Jak mám tuto závažnou vadu s firmou MobilyOstrava nyní řešit?
Dobrý den,
nejprve zkuste danou situaci projednat přímo se společností MobilyOstrava, kde byla reklamace prováděna. Sdělte Vaše podzdření s výměnou částí fotoaparátu a požadujte kompenzaci. V případě, že vám daná společnost nevyhoví, tak můžeme poradit vyzkoušení znaleckého posudku. Telefon tak předáte znalci, který je schopen posoudit, zda k výměně některé z částí fotoaparátu skutečně došlo či nikoli.
Bez podrobnějších ifnormací nejsme schopni bližší rady.
Zpět do Reklamace/e-shopy