Reklamace/e-shopy:Neuznaná reklamace garážových vrat
9.2.2017
Dobrý den,jedná se o rolovací garážová vrata zakoupené a namontované odbornou firmou v roce10/2015,v roce 12/2016 vrata přestala fungovat a vyjížděla na třetí zmáčknutí ovladače o pouhých 20cm.Po kontaktu montážní firmy technik nedokázal závadu odstranit ani po tel.technické podpoře,na doporučení dodavatele technik odpojil řídící jednotku a odmontoval pohonnou jednotku zn.somfy a odeslal k reklamaci,kde na tento pohon je záruka 60měsíců.Vyjádření k reklamaci zní,že je v motoru ulomené plastové ozubené kolečko a nelze to uznat jako reklamaci.Nejsem si vědom,že bych dělal něco špatně,proto si myslím,že jsem v právu a reklamace by měla být uznaná.Prosím o radu jak se v této věci zachovat dál,už nyní jsem druhý měsíc bez přístupu do garáže. Děkuji za radu s pozdravem Nekvinda
Dobrý den,
Pokud Vám odpovědná firma reklamaci neuznává, doporučil bych Vám nechat si vystavit znalecký posudek, který prokáže, že vada nebyla způsobena Vámi. Pokud byste měl s vymáháním Vašeho nároku, zadejte si případ do webového formuláře společnosti Vaše nároky.cz
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy