Reklamace/e-shopy:Neuznaná reklamace hodinek
5.1.2017
Dobry den, v lednu 2016 jsem manzelovi koupila chytre hodinky.V Listopadu jsem je posilala k reklamaci,z duvodu nafouknuti baterie a prasknuti zadniho krytu.A dale nefunkcnosti tlacitek a dotykoveho displeje.Bohuzel nam byla reklamace zamitnuta.Pry jsou hodinky ve spatnem technickem stavu a ze vykazuji neodborne uzivani.Manzel je nosil,tak jak se tyto hodinky nosi a zachazel s nimi,tak jak mu "chaby" navod radil.Stali pres 4 tis. a nenecham se jen tak odbit.Nevite,zda vubec existuje nejaka sance na uznani reklamace?Podotykam,ze byly kupovany pres E-Shop. Vernerova
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Pokud Vám e-shop neuznal reklamaci a vy se domníváte, že neoprávněně, můžete si nechat vypracovat znalecký posudek na vadu hodinek. Podobný dotaz byl již zpracován v naší právní poradně ZDE.
Zpět do Reklamace/e-shopy