Reklamace/e-shopy:Neuznaná reklamace notebooku
26.6.2018
Dobrý den, reklamoval jsem notebook za 17 499,- protože během tří měsíců po koupi přestaly fungovat dva konektory USB. U jednoho z nich je ohnutý jeden kontakt. Eshop (Datart) mi zamítl reklamaci z důvodu mechanického poškození - tedy ohnutí kontaktu v USB. Netrvám na vrácení peněz, ale alespoň na opravě, není přece možné, aby měl takto drahý notebook po třech měsících nefunkční dvě USB ze tří. A co se týká ohnutého pinu myslím, že jde o vadu konektoru, protože jsem s ním zacházel šetrně a jsem přesvědčený, že jediný možný důvod takového poškození je špatně vyhnutý pin z výroby. A ještě jedna drobnost. Když jsem zjišťoval důvod zamítnutí, dozvěděl jsem se ze servisu, že došlo k výměně baterie kvůli poklesu výdrže (na kterou jsem si také stěžoval). Může eshop zamítnout reklamaci, pokud došlo k záruční opravě? Moc děkuji za rady
Dobrý den,
velmi podobný dotaz byl již zodpovězen např. zde https://www.vasenaroky.cz/poradna/neuznana-reklamace-televize?t=neuznana-reklamace
Případně si můžete zadat Váš případ k bezplatnému posouzení na následujícím odkazu https://www.vasenaroky.cz/zadat-pripad
Zpět do Reklamace/e-shopy