Reklamace/e-shopy:Neuznaná reklamace tří vad na telefonu
19.4.2017
Dobrý den, prosím radu ohledně telefonu. Koupila jsem telefon z druhé ruky, původní majitel ho měl 2 měsíce a dvakrát ho reklamovali, jelikož mu nereagoval displej. První reklamace mu byla uznána, takže vyměnili šly displej, druhou však zamítli, už si nepamatuji proc,... Já sem ho používala půl roku a začal se mi zasekávat a někdy vůbec nereagoval,nešel vypnout a musela jsem čekat než se vybije,abych ho znovu zprovoznila. Když mi někdo volal, tak se mi cca 3x do týdne stalo,že telefon nevyzvanel,vždy jsme ho musela restartovat,aby to zase fungovalo. Někdy nešla ani WiFi..Telefon jsem dala na reklamaci a nahradila tyto 3 vady. Dnes mi psali že servisu, že závada nebyla nalezena, tudíž reklamace nebyla uznána. Lze se proti tomu nějak odvolat? Ráda bych,aby telefon fungoval tak jak má, a tu cenu... Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den,
první možností je stížnost u České obchodní inspekce, která Váš případ prošetří a případně Vám pomůže s mimosoudním řešením sporu. Další možností je nechat si zpracovat posudek u soudního znalce a poté prodejce žalovat.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy