Reklamace/e-shopy:Neuznaná reklamace v záruční lhůtě
8.2.2017
Mám problém s opakovanými reklamacemi v záruční lhůtě. Zakoupený laptop po 18 dnech používání přestal, při spotřebování cca 40% energie v baterii, jak nabíjet, tak i napájet přístroj ze sítě. Fungoval pouze do úplného spotřebování zbytkové energie. Byla uznána pouze jedna reklamace a to výměna napájecího zdroje. V ostatních případech se sice konstatuje "operační systém padá, zasekává se a zastavuje", ale reklamace je zamítnuta jako neoprávněná. Včera jsem odmítla PC převzít, protože při kontrole na prodejně jsme zjistili, že se přístroj vrátil mechanicky poškozený (zdeformovaný roh vrchního krytu a ulomený roh krytu klávesnice).´Žádám odstoupení od kupní smlouvy, leč marně. Jaké mám možnosti řešení? Všude, kam jsem se obrátila (ČOI, podpora Lenovo, bezplatná poradna) mi tvrdí, že prodejce musí reklamaci uznat. Jsem důchodkyně a na drahé právníky nemáme peníze.
Dobrý den,
Možností postupu pro Vás je obrácení se na soudního znalce, který Vám vystaví posudek, zda se jedná o opodstatněnou reklamaci či nikoliv. Pokud byste měla problém s domáháním se Vašeho nároku, neváhejte se obrátit skrz webový formulář na společnost Vaše nároky.cz, která se podobnými případy zabývá.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy