Reklamace/e-shopy:Neuznaná reklamace, vada nebyla nalezena
13.1.2017
Dobrý den 10/11/2016 jsem reklamoval e-cigaretu. Která byla zakoupena 15/5/2016. E-cigareta mi byla zaslána zpět s tím že vada nebyla nalezena, ale e-cigareta vadu měla pořád.Poslal jsem tedy e-cigaretu na reklamaci znovu 7/12/2016 s tím že chci požádat o vrácení peněz. Jak mám pokračovat jestli odmítnou ?
Dobrý den, jestli reklamaci odmítnou, bohužel Vám nezbývá nic jiného, než se obrátit na znalce, který Vám na výrobek poskytne znalecký posudek. Jestliže bude znalecký posudek ve Váš prospěch, tedy, že je e-cigareta skutečně vadná, můžete po výrobci požadovat uznání reklamace a také proplacení nákladů za posudek.
Zpět do Reklamace/e-shopy