Reklamace/e-shopy:Neuznaná reklamace z důvodu opotřebení
10.5.2017
Dobrý den Dne 10.12 2016 Jsem koupila pro dceru zimní obuv. Po měsíci nošení se u pravé boty rozbil zip. tudíš jsem šla obuv reklamovat. Reklamace byla zamítnuta s tím že je celkové opotřebení obuvi a intezivní nošení.(pneumatické systémy viz návod) .Což mě dost zarazilo. Samozřejmě jsem s vyřízení reklamace nesouhlasila a i napsala do reklamačního listu.Vedoucí prodejny mě řekla at tam nic nepíši že to stejně nikdo číst nebude. trvala jsem si na svém a zapsala jsem to. Jak mám postupovat dál?jsem přesvědčená že jsem jako spotřebitel v právu. Děkuji za brzkou odpověd. S pozdravem Špačková
Dobrý den, jako první můžete požádat s pomocí při mimosoudním řešení sporu Českou obchodní inspekci, která se podobnými případy zabývá. Další možnost je nechat si pracovat posudek od nezávislého znalce, a s tímto posudkem žádat prodejce znovu. Pokud by Vám odmítl reklamaci i s posudkem, můžete se svého práva domáhat u soudu.
Reklamací se zabývá i naše společnost. Pokud se domníváte, že jste v právu neváhejte si zadat váš případ přes naše webové stránky: https://www.vasenaroky.cz/zadat-pripad
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy