Reklamace/e-shopy:Neuznání reklamace náušnic
9.10.2018
Dobrý den, v lednu letošního roku jsme v klenotnictví zakoupili stříbrné náušnice s modrým opálem. Po cca 8 měsících používání na jedné z náušnic částečně popraskal a odpadl opál. Větší část opálu v náušnici zůstala. Náušnice jsme dne 20.9.2018 v cca 17.00 hod. zanesli na reklamaci k prodejci. Reklamace byla přijata a dne 4.10.2018 jsem byl prodejcem tel. kontaktován, že reklamace je zamítnuta z důvodu, že náušnice byly poškozeny kontaktem s tekutinou, že se nejedná o výrobní vadu, ale o mechanické poškození. Prodejce nám nepředložil žádnou zprávu o zamítnutí reklamace od výrobce, ani název výrobce, předložil pouze své písemné zamítnutí reklamace, podepsané majitelkou klenotnictví, ve kterém byly náušnice zakoupeny. Chci podotknout, že opál vypadl pouze z 1 ks náušnice. Nesouhlasíme s tím, že k poškození náušnice došlo špatným užíváním a žádáme o radu, jak v reklamaci postupovat dále. Poškozené náušnice jsme z klenotnictví odmítli převzít. Děkuji za odpověď H. O.
Dobrý den,
pokud nesouhlasíte s rozhodnutím prodejce, můžete se svých práv domáhat soudní cestou. Budete však muset prokázat, že se jedná o vadu výrobku a ne o jeho poškození z Vaší strany, přičemž k prokázání této skutečnosti slouží znalecký posudek.
S pozdravem, Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy