Právo na vaší straně


Reklamace/e-shopy:Neuznání reklamace pro upotřebení

30.6.2017

Neuznaná reklamace

Dobrý den, koupila jsem vloni dceři boty, které nosila 2 měsíce. Znovu jsem jí je dala letos zhruba v dubnu. Po pár nošení jí úplně propadla pata a teče jí tam. Jsou to značkové boty za 1.400,-. Reklamaci mi neuznali z důvodu upotřebení. Nosila je celkem 4 měsíce. Kdyby opravdu je měla rok a zničila je tak neřeknu ani slovo, ale mít boty na 4 měsíce mi teda přijde málo. Chci se zeptat jak teď mám dále postupovat, ještě jsem si je nevyzvedla a s vyřízením reklamace nesouhlasím. Děkuji moc za radu

Dobrý den,

jako spotřebitel můžete uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí. Můžete požadovat dodání nové věci bez vad, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, jen výměnu součásti. Není-li nic z toho možné, můžete i odstoupit od smlouvy, příp. žádat opravu věci (ta ale asi ve vašem případě nepůjde). Pokud byste nic z toho neuplatnila, pak můžete ještě žádat slevu z kupní ceny. Bude ovšem velmi těžké prokázat, že vada skutečně nevznikla běžným opotřebením, popř. špatnou údržbou obuvi.

S pozdravem

Vaše nároky.cz