Reklamace/e-shopy:Neuznaní reklamace prutu
20.5.2016
Dobrý den, v prodejně Aquazona v Č. Budějovicích jsem koupil rybářské proty za 1499 Kč, dva v sadě za jednu cenu. Při prvním použití se zlomila špička jednoho prutu. Při přebírání opraveného mě bylo sděleno že reklamace se neuznává protože pověřený technik nezjistil vadu výrobku. Ten samý den jsem šel na ryby a to samé se opakovalo při záseku cejna cca. 20 deka. Odvezl jsem tedy pruty do prodejny a žádal vrácení peněz za nekvalitní výrobek protože je pro mě neúnosné vozit pruty po každém použití asi 60 km, jednu cestu. Peníze mě obchod odmítl vrátit a já již takovýto výrobek nechci, protože neslouží ůčelu pro který byl vyroben. Poraďte prosím co mám dělat. Děkuji, K. Matějka, Horní Planá 130.
Dobrý den, neuznané reklamace řešilo již mnoho další dotazovatelů. Doporučujeme se proto podívat na otázky a odpovědi také zde: https://www.vasenaroky.cz/poradna/reklamace-eshopy/stitek/neuznana-reklamace
Váš případ bude velmi obdobný, jako dotazy výše. Jestliže prodejce reklamaci neuznává ani po opakovaných urgencích, je možné oslovit znalce, který Vám na pruty vydá znalecký posudek. Jestliže bude znalecky posudek stát na Vaší straně a potvrdí, že se skutečně jedná o nekvalitní zboží, prodejce by Vám měl uhradit nejen cenu výroku, ale i službu znalce. S prodejcem doporučujeme samozřejmě prvně jednat mimosoudně. Pokud ani poté nebude Vaše právo na vrácení peněz uznáno, je jedou možností soudní řízení.
Zpět do Reklamace/e-shopy