Reklamace/e-shopy:Nevyřízení reklamace do 30 dnů
5.3.2018
Dobrý večer Koupil jsem sušičku Beko a projevila se závada kterou jsem telefonicky řešil s operátorem na čísle uvedené v reklamačním protokolu. Po popisu závady mi operátor řekl,že je to závada a předává to jejich servisnímu pracovníkovi. Druhý den mi došla SMS od opraváře,že se mi co nejdřív ozve. Po cca 14 dnech jsem opět volal na linku Beko jestli na mě nezapomněli. Omluvili se mi,ale že servisní technik na to má lhůtu 30 dní. Nicméně pan z Beka mě ubezpečil,že technikovi ihned zasílá e-mail aby se to urychlilo a ozval se mi. Nic se doteď nezměnilo a nikdo se neozval. Reklamaci jsem hlásil 30.1.2018 a od technika mi přišla SMS 31.1.2018. Vím že se ještě do pátku může technik ozvat. Mám telefonat nahraný v mobilu kde mi paní sděluje kdy jsem závadu hlásil. Jak postupovat pokud by se technik neozval a v pátek je to 30 dní. Volat tam budu v pondělí což je 33 den od ohlášení. Mám šanci s nahraným telefonátem docílit výměny zboží,nebo vrácení hotovosti? Moc děkuji za odpověď
Dobrý den,
pokuv Vám nevyřídili reklamaci v zákonné lhůtě, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy