Reklamace/e-shopy:Odpovědnost majitele eshopu
16.6.2016
Dobrý den,prosím poradte mi...před časem jsem vlastnila eshop,který i s doménou převzala po mně známa a dále v něm pokračuje jako majitel eshopu. Nyní přišla reklamace za zboží zakoupené před rokem a pul...kdo má reklamaci řešit? Já nebo nový majitel eshopu? děkuji za odpověd M.
Dobrý den,
vše záleží na tom, jak byl eshop převeden. Zda byla uzavřena smlouva pouze na převod internetové domény, nebo došlo současně k převodu obchodního závodu (tedy k převodu zboží, závazků a dalších věcí souvisejících s Vaším obchodem).
Pokud došlo i k převodu obchodního závodu, v takovém případě je za vady odpovědná nabývající osoba. Pokud však nikoliv, je pravděpodobné, že za vady budete odpovědna vy.
Zpět do Reklamace/e-shopy