Reklamace/e-shopy:Odstoupení od smlouvy
30.10.2018
26.9 letos jsem reklamovala elektrickou troubu-slabý výkon,trouba špatně hřála a plotýnky taky vařily slabě,vzali mi troubu v obchodě kde jsem ji 26.1 koupila.Je 29.10 a nedostala jsem žádnou zprávu.Trouba s plotýnkama stála 2500 kč- špatná koupě,už bych ji nekoupila,není na ni spolehnutí,musela jsem i vyhodit těsto se neupeklo uschlo.Chtěla bych něco jiné remosku,nevím nejde mi zabudovat sporák mám malý byt,mohu odstoupit od smlouvy a jak? Děkuji Vám za radu B. L.
Dobrý den,
nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů zakládá právo kupujícího (spotřebitele) odstoupit od smlouvy. Lhůta začíná běžet dnem následujícím po dni přijetí reklamace a připadá-li její konec na víkend či státní svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.
Odstoupit od smlouvy lze formou dopisu, ve kterém uvedete okolnosti případu a oznámíte odstoupení od kupní smlouvy. Následkem odstoupení dojde k zrušení závazku od jeho počátku a strany jsou povinny si navrátit přijatá plnění. Jelikož trouba je již v dispozici prodávajícího tak by zbývalo pouhé vrácení kupní ceny.
Zpět do Reklamace/e-shopy