Reklamace/e-shopy:odstoupení od smlouvy a vrácení peněz
27.9.2016
Dobrý den měl jsem zakoupený telefon který v záruční době přestal fungovat jak by měl (třepal se obraz a nereagoval na dotek). Proto jsem ho odeslal na reklamaci. Když se mě telefon vrátil zpět závada nebyla odstraněna a navíc přestal fungovat zvuk a proto jsem ho odeslal znovu zpět. Chtěl jsem se zeptat jestli mám nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Dobrý den, jestliže se stejná vada na přístroji vyskytla třikrát a reklamace Vám byla uznána, máte nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Prodejce Vám však i potřetí musí reklamaci uznat. Podobnou odpověď na podobnou otázku naleznete například zde https://www.vasenaroky.cz/poradna/trikrat-stejna-vada?t=vraceni-penez
Problém však někdy může být v tom, že prodejce reklamaci neuzná, a tudíž se nelze touto cestou domáhat vrácení peněz. V takovém případě je potřeba prokázat, že se skutečně jedná o oprávněnou reklamaci. Prokázat tento fakt lez například znaleckým posudkem. Podobný případ se stal jednomu našemu klientovi. Případ si můžete přečíst zde https://www.vasenaroky.cz/aktuality/pravidlo-reklamace-trikrat-a-dost-berou-nekteri-prodejci-doslova
Zpět do Reklamace/e-shopy