Reklamace/e-shopy:Odstoupení od smlouvy kvůli špatné kvalitě zboží
6.12.2018
Dobry den,dne 14.11. Jsem objednala kocarek na --- za 15790,- po 1.prochazce jsem zjistila,ze zadni kola delaji osmicku a predni rachtaji. Striska na korbe drzi dosti pofiderne a po stranach neni ani pridelana suchym zipem takze do ni fouka. Okamzite jsem informovala dodavatele,ze chci odstoupit od smlouvy. Bylo mi receno,ze kocarek byl jiz venku a pouzit. Takze mi strhnou penize . Dohodli jsme se na vraceni podvozku a zaslani noveho kusu. Dnes mi prisel novy kus a je to uplne stejne. Proste ksunt. A ke vsemu jsem zjistila,ze ho zkupuji pres cinsky aliexpress. Chtela bych odstoupit od smlouvy. Mam nyni vse nove nepouzite. Co mam delat? S novym podvozkem mi prislo vyjadreni,ze osmicky na zadnich kolech a rachtani prednich kol nemaji vliv na funkcnost. Coz si rozhodně nemyslim. Takovyto kocar za tyhle penize nechceme. Moc dekuji za brzkou odpoved.
Dobrý den.
Jelikož jde o smlouvu uzavřenou mimo obchodní prostory (přes internet), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Ve Vašem případě běží lhůta ode dne převzetí zboží.
Zpět do Reklamace/e-shopy