Reklamace/e-shopy:Odstoupení od smlouvy po zakoupení bundy
28.4.2018
Dobrý den, koupila jsem si 15.1.2018 zimní bundu.Při nošení jsem zjistila,že bunda má nerovnoměrnou výplň,která při nošení způsobuje hrbolky. 23.3.2018 jsem bundu šla reklamovat.Reklamace mi byla zamítnuta z důvodu nezjištění závady na bundě. Což pan majitel zjistil jen pohledem,aniž by měl nějaké vyjádření výrobce. Chtěla jsem tedy od smlouvy odstoupit, protože zboží jsem reklamovala v prvních 6. měsících od jeho koupě,ale to mi pan majitel také zamítl,že na to nemám nárok. Mohl by jste mi prosím poradit co mohu v takovém případě dělat a na co mám ze zákona právo. Bunda stála přes 2000,-Kč. Děkuji Rašková
Dobrý den,
můžete se obrátit na soudního znalce v daném oboru, aby se vyjádřil k dané vadě. Pokud vyjde posudek pro Vás příznivě, měla byste se znovu obrátit na prodejce (nejlépe asi doporučeným dopisem s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas, což je prokázáno přiloženým posudkem znalce. Cenu posudku pak lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici mj. na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy