Reklamace/e-shopy:Opakovaná reklamace zakoupeného kola
18.6.2018
Dobrý den, asi před rokem jsem koupila dceři (8 let)nové jízdní kolo Merida v CykloPointu Liberec. Sotva jsme byly na první projížďce, spadl řetěz. Jela jsem tedy ihned do prodejny, kde mi odendali jeden článek ze řetězu s tím, že byl volný....při další projížďce opět...v prodejně zase odebrali další článek řetězu. takto jsem loni reklamovala 4 x...jednou mi měnili celý řetěz. Letos dvě projíž´dky a opět soustavné nasazování řetězu. Jela jsem tedy na další reklamaci do prodejny, kde majítel na mě dost křičel, velice neochotný, nikdy jsem takové jednání v obchodě nezažila, psala jsem dvě stížnosti na majitele přímo, abych mu vysvětlila, jak se chovat slušně k lidem a také do Meridy....Nicméně jak sám říkal, kolo ani nikam neodeslala, jen opět sám posoudil, že kolo nic není, protože jich prodal stovky....nechali kolo v prodejně 30 dní a poté oznámili, ať si pro něj přijedu. Poslala jsem kamarádku, velkou sportovkyni, ta si o reklamaci myslela také své, nicméně kolo odvezla k trenérovi cyklo, ten půjčil kolo stejně starému chlapečkovi a řetěz při projížďce spadl....Nevím, jak dál. Kupovala jsem dceři nové kolo, abych neměla starosti se servisem....kolo tedy na letošní sezonu - jako bychom neměli. Řešení by bylo ho prodat, ale to bych se kupujícímu nemohla kouknout do obličeje.... tak nevím, jak dál postupovat, děkuji
Dobrý den,
pokud zboží nemůžeme řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak máte právo na dodání nové věci bez vad, výměnu její součásti, nebo odstoupení od kupní smlouvy. Ve Vašem případě se bude jednat o opětovném vyskytnutí vady, přičemž se na zboží objevila stejná vada, která byla již v rámci uznané reklamace dvakrát opravována.
S pozdravem Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy