Reklamace/e-shopy:Opakovaně neuznaná reklamace settopboxu
8.2.2017
Dobrý den, mám set top box od O2, ihned po koupi v 09/16 jsme zjistili, že vysílání se neustále seká, obrazovka černá a musí se každých 5 - 10 minut resetovat. Na reklamaci jsem měla již v říjnu, listopadu i prosinci a vždy bylo vyjádření, že STB je v pořádku a vady se neprojevily. Také může být způsobenou kolísáním rychlosti linky či modemu. Vždy když si ale vezmu zápůjční STB, funguje to po celou dobu v pořádku, což jsem jim také sdělila. Také náš starší přístroj od O2 funguje v pořádku, jen velmi pomalu reaguje po stisknutí tlačítka. Chci se tedy zeptat, co s tím dál? Na televizi se s naším "novým" STB nedá koukat, mohu odstoupit od smlouvy přesto, že mi nebyla reklamace ani jednou uznána? Nebo ho mám reklamovat stále do kola až je to snad přestane bavit a dají nám nový? Předem velmi děkuji za odpověď Ivana Mrázková
Dobrý den,
V tomto případě považuji již za vhodné domáhat se odstoupení od smlouvy. Pokud Vám protistrana opět nevyhoví, nechte si vystavit posudek od nezávislého znalce a následně žádejte znovu odstoupení od smlouvy. Pokud Vám protistrana nevyhoví, nezbývá Vám nic jiného, než se obrátit na soud.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy