Reklamace/e-shopy:Penále za nevrácení peněz
20.7.2017
Dobrý den.Dne 03.03.2017 jsem reklamovala v kamenné prodejně notino v Praze nutriční balzám na rty.Na místě jsme se dohodli na vrácení peněz složenkou na udanou adresu.,které jsem dosud neobdržela.V období od data reklamace se uskutečnil jeden telefonický hovor s jejich operátorkou a dva dopisy na můj email,s tím,že mi složenku s peněti poslali,přestože jsem si vybrala odpovědní možnost telefonickou,nebotˇ na počítač(internet) se dostanu pouze příležitostně,svůj nevlastním.Na poště jsem se dotazovala a tam nic nebylo.Poradíte,prosím,co mám dělat?Mám nárok i na tzv.penále?Předem děkuji za odpovědˇ.
Dobrý den,
V případě, že jste se dohodli s prodejcem na vrácení peněz, máte nárok na vrácení peněžní částky do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud v této lhůtě prodávající neplní, máte právo na úrok z prodlení (pokud není dohodnut, pak v zákonné výši 8,05% ročně).
S pozdravem, Vaše nároky
Zpět do Reklamace/e-shopy