Reklamace/e-shopy:Penále za nevyzvednutou reklamaci
27.7.2017
Nevyzvedl jsem si ze záruční opravy tablet, který jsem reklamoval dne 8.8.2016. Muže si prodejce účtovat penále a jak to musí být smluvně v reklamačním protokolu ošetřeno?? Děkuji za odpověd. J. Heroudek
Vážený pane Heroudku,
V obchodních podmínkách či reklamačním řádu je možné sjednat, že po marném uplynutí lhůty k vyzvednutí zboží si prodávající účtuje částku za uložení věci nebo věc že věc prodá. V případě sporu ovšem prodávající musí prokázat, že Vás o připravení zboží k vyzvednutí skutečně informoval. Prodejce navíc může odmítnout věc vydat do doby, než mu vynahradíte účelně vynaložené náklady na úschovu věci.
S pozdravem, Vaše nároky
Zpět do Reklamace/e-shopy