Právo na vaší straně


Pojišťovny:Pojišťovna zdržuje dořešení dopravní nehody

20.6.2018

Pojištění

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně lhůt u pojišťovny. 18.5.2018 do mě zezadu v koloně narazilo auto. Viník byl jednoznačně uznán a moje auto bylo vyhodnoceno jako totálka (Renault Clio 1.6, r.v.2007). 4.6.2018 jsem dostala kontakt na výherce aukce, který však si auto nepřevzal, protože popis závad neodpovídal popisu mobilního technika a závad tam bylo více. Řekl mi, že bude jednat s aukční společností a že vůz bude dán znovu do aukce. Do dnešního dne však pojišťovna viníka nestanovila hodnotu vozu před nehodou. Do kdy tedy musí pojišťovna tuto hodnotu stanovit, zda jsou nějaké lhůty. Pán, co si auto nepřevzal se divil, že ji ještě nemáme stanovenou, že by měla být stanovena už ve chvíli, kdy jde auto do aukce. Ale mě pojišťovna řekla, že právě čeká na aukci, aukce už proběhla a pořád nic a teď se vlastně bude opakovat, kdy cena 1. aukce byla stanovena na cca 21000,- a teď bude určitě nižší. Myslím si, že o to zase pojišťovna zmenší hodnotu vozidla před nehodou. A ještě se chci zeptat, zda mám nárok žádat po pojišťovně zaplacení správního poplatku za registraci nového vozu, který jsem musela koupit, protože bez auta se na venkově neobejdu, používám ho ke každodenní cestě do práce. Děkuji za odpovědi

Dobrý den,

dle Vašeho popisu se domníváme, že pokud by byl viník jednoznačně uznán, měla by pravděpodobně být obecná cena stanovena ještě před aukcí. Dle našeho názoru by bylo nejvhodnější pojišťovnu urgovat, aby stanovila obecnou cenu a aby proběhla druhá aukce. Obecná cena po druhé aukci by být nižší neměla.

S pozdravem

Vaše nároky.cz

Zpět do Pojišťovny