Reklamace/e-shopy:Zákonem stanovená doba vyřízení reklamace
9.2.2017
Dobrý den, před časem jsme zakoupili s manželem sedací soupravu. Ta se rozbila (je v záruce), proto jsme sedačku reklamovali. Obchodník, u kterého jsme ji koupili, nám řekl, že máme poslat reklamaci mailem na oddělení obchodního domu, kde byla koupena. To jsem učinila 29.12., od té doby se nikdo neozval. Na můj telefonický dotaz (3.1.) mi bylo řečeno, že reklamaci předali reklamačnímu oddělení a nyní musím čekat, až přijde reklamační technik, datum jeho návštěvy ovšem neví. Stanoví zákon dobu, do které musí být revize reklamovaného zboží provedena? Odkdy potom začíná běžet 30ti denní reklamační lhůta (podání mojí reklamace mailem, návštěva technika, vyjádření technika..?). Předem děkuji
Dobrý den,
o reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří dnů. Reklamace musí být poté vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud tak protistrana neučiní, máte právo na odstoupení od smlouvy. Pokud byste s tímto měli problém, zadejte si případ přes webový formulář společnosti Vaše nároky.cz.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy