Právo na vaší straně


Reklamace/e-shopy:Poškozené zboží z e-shopu

27.7.2016

Problémy s online nákupy

Dobry den,....E-shop mi poslal jiné zboží a požité...neodpovídá zdaleka částce, kterou jsem zaplatila...e-shop nereaguje.co mohu udělat,..B.

Dobrý den, dopuručujeme odstoupit písemně od smlouvy a odstoupení od smlouvy zaslat na adresu e-shopu. K Odstoupení od smlouvy přiložit i důkazy, které prokazují, že Vám skutečně bylo zasláno jiné a poškozené zboží, ideálně fotografie a podobně. Pokud eshop nereaguje, zkuste to opakovaně, jestliže se ani pak nic neděje, můžete se se stížností obratít na Českou obchoní inspekci, která může e-shop potrestat, Vám však peníze zpět nevrátí. Vy se případně můžete obrátit na právníka.