Reklamace/e-shopy:Pozdní reklamace wc
14.7.2017
Dobrý den, 10.11.2016 jsme si zakoupili v prodejně Siko koupelny na jednu zakázku WC se splachovacím systémem Geberit. Zakázku nám sestavovala pracovnice na prodejně. Bohužel jsem se k montáži dostali až nyní (25.6.) a zjistili jsme, že splachovací tlačítko není kompatibilní se splachovacím systémem, který nám k tomu dodali. Porušili jsme kartónový obal, tlačítko je ještě zabaleno v igelitovém obalu a ten je neporušen. Na prodejně nám to odmítají vyměnit z důvodu pozdní reklamace. Je nějaká šance, abychom s reklamací uspěli a dané tlačítko nám vyměnili? Děkuji za informaci. Radomír Žvak
Vážený pane Žvaku,
reklamaci je nutno uplatnit v nejbližším možném termínu, kdy jste měl možnost se seznámit s výrobkem, nejpozději však 30 dní od dodání zboží. Dle vašeho popisu jste tento mohl prohlédnout již při sestavování objednávky v prodejně, lze tedy souhlasit s prodávajícím o pozdní reklamaci. V případě, že jste pouze navštívil prodejnu a zadal prodavačce žádost o sestavení zakázky, je možné, že chyba vznikla na straně prodávajícího a je možno uplatnit nárok na výměnu chybně dodaného zboží. Je však třeba prokázat, že Vaše objednávka původně obsahovala jiný splachovací systém, než byl dodán.
S pozdravem, Vaše nároky
Zpět do Reklamace/e-shopy