Letecká doprava:Přesunutí letu
1.3.2017
Dobrý den, Naplánoval jsem cestu s přáteli a zakoupil letenky do Gruzie. Z Prahy do Milána se společností EasyJet a z Milána do Kutaisi se společností WizzAir. Letecká společnost WizzAir přesunula datum odletu z 3.5. na 1.5. aniž by na to upozornili e-mailem. Můžete mi poradit jak postupovat a co mohu žádat? Pokud totiž posunu odlet na 1.5. i u spol. EasyJet, budou mě stát letenky dalších 3250,- na osobu a vzroste i cena za ubytování.
Podobné případy řešíme v naší společnosti dlouhodobě. V tomto případě bych Vám poradil co nejdříve zadat tento případ prostřednictvím našich webových stránek našim právníkům. Pro kvalifikovanou radu je totiž nezbytně nutné prozkoumat jak podmínky nákupu letenek, tak letu samotného.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Letecká doprava