Letecká doprava:Přesunutí letu o 24 h později
16.7.2015
Dobrý den,v březnu jsme zakoupili letenky Praha - Athény a zpět v termínu 15. - 24.8. Dnes (16.7.) nám přišel mail, že let přesouvají o 24 hodin později. To je pro nás problém kvůli dalšímu dnu dovolené, který už nemáme k dispozici. Volné lety v čase, který potřebujeme jsou k dispozici, ale za dvojnásobnou cenu a u jiné letecké společnosti. Ideální řešení by bylo buď, aby nám proplatili náhradní let ve vyhovujícím termínu, nebo dali finanční kompenzaci, ze které si dražší letenky koupíme. Když letenky zrušíme úplně a nikam nepojedeme, tak nám už nikdo nezaplatí zpět cenu stornovaného pobytu. Je to velmi nepříjemná situace. Je nějaké řešení?
Dobrý den,
bohužel i přes nepříjemnou situaci, ve které se nyní nacházíte, musím konstatovat, že jednání leteckého dopravce je v souladu s platnými právními předpisy, když Vás o zrušení letu informoval více, jak 14 dnů před plánovaným časem odletu. V takovém případě Vám nenáleží dle Nařízení Evropského Parlamentu a Rady žádné odškodné.
Dovedu si představit situaci, kdy odstoupíte od smlouvy o koupi letenek kvůli změně plnění či podmínek, v takovém případě by Vám letecký dopravce měl vrátit cenu původních letenek. Záleží ale i na jeho přepravních podmínkách, momentálně nemohu zaručit, že by takový postup fungoval.
Zpět do Letecká doprava