Reklamace/e-shopy:Prodávající nechce vrátit telefon ani peníze
25.11.2016
Ráda bych se zeptala jak postupovat. Syn si koupil v bazaru telefon za 2000,-Kč, dal ho reklamovat kvůli špatnému sluchátku. Prodávající telefon poslal, tři týdny na to synovi přišla sms od servisu, že má telefon spravený ať si ho vyzvedne na prodejně, jenže mu prodávající tvrdí už čtyři týdny, že telefon nemá a nechce mu vrátit ani peníze, tak bych ráda věděla jak postupovat. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
pokud dobře chápu, Váš syn si zakoupil telefon v bazaru a následovně jej nechal opravit. Pokud při koupi telefonu Váš syn podepsal smlouvu o prodeji přístroje, opřela bych se primárně o tuto skutečnost. K vyřešení celkového problému by byla potřeba znát více detailů.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat,
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy