Reklamace/e-shopy:Prodávající odmítá převzít boty k reklamaci
19.4.2017
Dobrý den. V lednu 2017 jsem si koupila plesové lodičky se zirkony,ty po jednom plese částečně vypadaly.Při následné reklamaci mi bylo sděleno,že reklamace se na tohle nevztahuje.Když jsem,ale boty kupovala nikdo mě na tohle neupozornil.Paní prodavačka mi odmítla vzít boty k reklamaci i k opravě.Mám nárok na opravu nebo vrácení peněz? Děkuji
Dobrý den,
prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci, pokud tak neučiní, můžete podat stížnost k České obchodní inspekci, která Vám případně může pomoci s mimosoudním řešení sporu. Pokud by ani ČOI nepomohla, můžete si nechat vypracovat znalecký posudek a poté podat žalobu.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy