Reklamace/e-shopy:Prodávající přestal komunikovat
29.6.2017
Dobrý den Přítelkyně našla na vebove stránce sbazar inzerat na mobilní telefon. S prodejcem byla v kontaktu přes email a když zaplatila dohodnutou častku tak ze strany prodavajícího přestala veškerá komunikace. I ja mu psal emaili a zádna odezva. Tak bych se chtěl zeptat jak postupovat dále. Děkuji za odpověd S pozdravem Jan Šporer
Vážený pane,
jestliže máte doloženo, že jste odeslali plnění, bylo by možné postupovat přes občanskoprávní žalobu na vydání bezdůvodného obohacení. Z popisu se jeví, že neznáte jméno a adresu trvalého bydliště prodejce, což by při podávání žalovy byl problém. Jestliže se jedná o částku vyšší než 5000 Kč je zde možnost podat trestní oznámení na Policii ČR, pravděpodobně by se jednalo o podvod.
S pozdravem,
Vaše nároky
Zpět do Reklamace/e-shopy